Intim kérdések 1- a kezdetek

Az előző cikkben általános információkat kutattam fel a szőrtelenítésről, most egy specifikus területről leltem érdekes információkat, mégpedig az intim területek szőrtelenítéséről.
Bevallom, kicsit zavarban érzem magam, mert bár tisztában vagyok vele, hogy az intimitás mindenki életének a része, (sőt, most már a mosóport is a szex-szel adjuk el) de ezekről a kérdésekről nem nagyon szoktak/unk értelmes, építő módon, esetleg trágárság nélkül beszélni. Pedig van miről, nem?
A női nemiszervre mellesleg nincs is normális, pozitív jelentéstartalmú, de mégis szalonképes szavunk, ez szomorú... Mert vagy "csunyád" van, vagy valami latin baja van a testrésednek és orvosi kifejezésekkel illetik, vagy 3 éves maradtál és és ennek megfelelő nevet kap. (ha szeretnél a nőiségeddel kapcsolatban nagyon építő, szeretetteljes és vigasztaló dolgokat tanulni, akkor ezt az oldalt nagyon ajánlom)

Szóval vágjunk bele egy kis történelemmel megint!
A történet újra Egyiptomban kezdődik, itt azt gondolták, hogy csak a teljesen sima, szőrtelen bőr jelenti a szépséget és az ártatlanságot. A módszerekről már az előző cikkekben írtam.
A görög nők is szőrtelenítették az intim területeket, a szőrös nőket ijesztőnek tartották. (nemrégiben én is olvastam egy fórumot, ahol az egyik hölgy "támadó menyétnek" érzi magát, ha nem szőrtelen)
Az ókori Rómában egy speciálisan erre kialakított csipeszt használtak a hölgyek, illetve a keletről érkezett rabszolganők, mert ők értették ennek legjobban a módját.
Az intim szőrtelenítést Medici Katalin hatóságilag betiltatta, és egészen a 60-as évekig nem is nagyon foglalkozott ezzel a kérdéssel a világ. Itt egy kicsit értetlenül megtorpantam, mert a hippimozgalmak környékén én nem gondolom, hogy pont az intim területeket szőrtelenítette volna bárki is, amikor mindenki csövesnek öltözött...világosítsatok fel...
Napjainkban megoszlanak a vélemények, van aki nagyon idegenkedik az intim testtájak szőrtelenítésétől, szerintem a többség bikinivonalat azért csupaszít valamilyen módon, de vannak akik az egyiptomi "ártatlanságra" esküsznek. A motiváció a választásban sokféle lehet: egészségügyi, kényelmi szempontok, fóbia, vagy éppen a szeretett férfinek akarunk kedvezni. Intim szőrtelenítésnél is be lehet vetni a szőrtelenítő eszközök teljes arzenálját, erről, és a legnépszerűbb "frizurákról" a következő cikkben olvashatsz majd.

Addig is sokat segítenél, ha kitöltenéd a kérdőívemet. Katt! A kitöltők között 5 tégely 100 ml-s Mirtát sorsolunk ki, választható, limitált szériás illatkompozícióban.

Ha tetszett a cikk, szólj hozzá!
Küldd tovább, tedd twitterre, facebookra!

Megjegyzések